arkadaş arayan bayanlar

İlan Açıklaması:
arkadaş arayan bayanlar

arkadaş arayan bayanlar

merhabalar arkadaş arıyorum resmimi ekledim beni beğenen ve görüşmek tenışmak isteyen erkekelr benimle iletişim kurabilirler tatlı bir bayanım çıtı pıtı nazik nezaketli bir bayanım arkadaş arayan bayanlar bölümündeki en güzeliyim biraz arabartı yaptım ama 🙂 şakabir yana benimle ilgilenecek arkadaşlık edecek dostluk edecek bir erkek arkadaş arıyorum

arkadaş arayan bayanlar

benim gibi bir bayan arayan erkekler ilanıma mesaj gönderebilirler daha öncede ilan vermiştim ama resim eklememiştim pek dönüş olmadı o zamanda telefon num vermemiştim şimdide vermicem çünkü çevremde numarasını verip rahatsız olan bayanlar var ben num veremicem ama mesaj gönderen erkekler numara bırakırsa bende dönüş yaparım arkadaş arayan bayanlar sitesine tşk ederim

arkadaş arayan bayanlar ayrıca ilanımı facede beğenen ve paylaşan kişilerle iletişime geçecem
İlan sahibine göz kırpmak için facebookta beğenin ve paylaşın.

Gönderilen Mesajlar

  1. Bekir dedi ki:

    selam bende antalya’da yaşıyorum ama güzel bir bayan arkadaş arıyorum tel 5364388333ara tanışalım yaş 56

  2. bülent dedi ki:

    slm ben bülent malatyada yasıyorum 40 yasındayım çiddi bir bayan arkadas arıyorum evlik amacım

    1. bülent dedi ki:

      ben bülent bana ulasbak ısteyen bayan arkadaslar cıdı olanlar arasın tlf.0/5/4/49405703

  3. mehmet dedi ki:

    MERHABA 0/5/5/33715830 ara

  4. tahir dedi ki:

    Merhaba ara beni 0/5/5/37041203

  5. ugur dedi ki:

    Slm hoş bakımlı yalnız mutsuz kendine yalnız ve mutsuz hisseden tüm bayanlar arayın tanışalım wasap var kapalı acik dul evli zarif bayanlar arayın tanışalım türbanlı evli mutsuz olgun hanımlar tanışalım yurt dışı olabilir evli mutsuz bayan lar tanışalım sevgiye hasret tüm yalnız bayanlar evli ve mutsuz hanımlar tanışalım 0/5/3/4/ 853 71 35

  6. harun dedi ki:

    Slm hoş bakımlı yalnız mutsuz kendine yalnız ve mutsuz hisseden tüm bayanlar arayın tanışalım wasap var kapalı acik dul evli zarif bayanlar arayın tanışalım evli mutsuz olgun hanımlar tanışalım evli sevgiye hasret tüm yalnız bayanlar evli ve mutsuz hanımlar tanışalım 0530 774 7025

  7. zeki dedi ki:

    resim depil hangi ilde olduğun önemlidir

  8. Harun kaya dedi ki:

    Merhaba tatlım arkadaş olmak eylenmek istersen whsaap ardesim 0530 7747025

  9. hasan dedi ki:

    ben çok çidi kapalı eş hatun bayan arkadaş arıyorum yaş 47 ist yaşıyorum 0/5/0/56764249

  10. Tolga dedi ki:

    Merhaba ben Tolga Gaziantep den 0-5-5-3-4-7-4-4-5-2-1 ararsanız sevinirim

  11. Tayfun dedi ki:

    Mrb insanlarla tanışıp yeni arkadaşlıklar kurmak dertleşmek ve paylaşmak dostluk arkadaşlık sırdaş kurmak isteyen bayan arkadaşlar tanışmak istiyorum benim gibi düşünen bayan arkadaşlarla tanişmak ve güzel zaman devirmek için bekliyorum 5.5.1./024/30/64

  12. fatih dedi ki:

    Slm ara tanisalim 0/5/4/35664423

  13. M.Adm dedi ki:

    Merhaba ben mert a yaşım 36. Uşak’ta yalnız yaşıyorum. Gerçek anlamda mutluluk huzur ve güven içinde ömürlük olmasını istediğim aşkı güzelliği arıyorum TEL: 0/5/0/71647673

  14. Caner dedi ki:

    Sen fen hoşlandım bitanem tatlısın 0/5/4/3 489 4454 arabeni

  15. Aslan Kaya dedi ki:

    Merhaba nasılsınız iyimisiniz ben size talibim sizde uygun görürseniz konuşalım birlikte olalım

  16. A. Emre dedi ki:

    A. Emre kamudayım niyetim evlilik ,0/5/3/19666988

  17. Burak dedi ki:

    Ben Burak bayan arkadaş arıyorum uzun boylu sportif atletik biriyim sevmek sevilmek isterdim 544 440 53 19 Antep Maraş Hatay Osmaniye islahiykilis yada her yer ne olur

  18. Emre dedi ki:

    Merhaba! Bayanlar sizinle tanişmak için sabırsızlanıyorum 0/5/4/65673435

  19. MERT dedi ki:

    SELAM BEN MERT YAŞ 37 BENDE Bİ HANIMEFENDİYLE TANIŞMAK İSTERİM YAŞ OLARAK BENDEN KÜÇÜK VEYA BÜYÜK OLABİLİR ÖNEMLİ OLAN KARŞILIKLI OLARAK SEVGİ VE SAYGILI OLARAK ANLAŞABİLMEK UZAKLIK BENİM İÇİN SORUN OLMAZ KARŞILIKLI OLURSA HERYERDE YAŞANILIR. TANIŞMAK İSTEYEN BUYRUN TEL 0/5/3/5 770 68 43 HOŞÇAKALIN

  20. MERT dedi ki:

    SELAM BEN MERT YAŞ 37 BENDE Bİ HANIMEFENDİYLE TANIŞMAK İSTERİM YAŞ OLARAK BENDEN KÜÇÜK VEYA BÜYÜK OLABİLİR ÖNEMLİ OLAN KARŞILIKLI OLARAK SEVGİ VE SAYGILI OLARAK ANLAŞABİLMEK UZAKLIK BENİM İÇİN SORUN OLMAZ KARŞILIKLI OLURSA HERYERDE YAŞANILIR. TANIŞMAK İSTEYEN BUYRUN TEL 0/5/3/5 770 68 43 HOŞÇAKALIN

  21. MERT dedi ki:

    SLM BEN MERT YAŞ 37 BENDE Bİ HANIMEFENDİYLE TANIŞMAK İSTERİM YAŞ OLARAK BENDEN KÜÇÜK VEYA BÜYÜK OLABİLİR ÖNEMLİ OLAN KARŞILIKLI OLARAK SEVGİ VE SAYGILI OLARAK ANLAŞABİLMEK UZAKLIK BENİM İÇİN SORUN OLMAZ KARŞILIKLI OLURSA HERYERDE YAŞANILIR. TANIŞMAK İSTEYEN BUYRUN TEL 0/5/3/5 770 68 43 İLK BAŞTA TEL NO VERMEK İSTEMEYEN GİZLİ NOYLADA ARAYABİLİRSİNİZ HOŞÇAKALIN.

Mesajınız